..yang bernama sahabat

Tuesday 1 October 2013

Kompilasi cerpen Rautan Takdir versi e-book

ada di antara cerpen ini yang anda dah baca di sini.  Tapi, ada juga yang tak pernah kelihatan di mana-mana, saya satukan di dalam
 untuk pembelian sila klik; http://www.monalitamansor.com/


  Saya memerhati kelibatnya dengan ekor mata.  Dia sangat tenang.  Selesai berwudhuk, diapun mencapai Surah Yassin.  Dibacanya perlahan, tidak tergesa-gesa, dengan makhraj dan tajwid yang tersusun.  Cuma tarannumnya saya tidak pasti.  Baiyati atau Hijaz atau yang selalu dilagukan Ustaz Don Daniyal itu.

            Bacaannya mengalun dan bagai merebakkan wangian kasturi di sekitar.  Saya menarik nafas panjang-panjang.  Menghirup wangian itu sebagai bekalan.  Mudah-mudahan saya tidak kehausan sepanjang bermusafir nanti. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...