..yang bernama sahabat

Friday 17 October 2014

Dating dengan Coco Chanel

Ini bukan Coco Chanel. Ini Putih. Gambar daripada blog Scarlette's Petal
Assalamualaikum. Kelas kau...janganlah kalian cemburu. Aku selalu singgah kat blog Scarlett's Petal ni pasal bagi aku ia unik dan kreatif. Kucing di rumah tu memang pandai bercerita. Macam-macam cerita. Ini cerita terbaru. 
Syukur!!!Dapat juga saya tumpang bercakap dengan kawan-kawan emak yang baik hati terutama Acik MONALITA MANSUR.Terima kasihlah ACIK sebab rajin singgah blog emak.Emak kata emak akan balas kunjungan Acik secepat mungkin.Kalau tak silap 17 hingga 25 Oktober ni emak cuti sekolah.Masa tulah emak nak pulun jenguk Acik.(Acik!Oooo Acik!Pulun tu apa?) Oh ya.Lupa pulak saya nak perkenalkan diri.Nama saya Coco Chanel.Panggil Coco je.

http://scarlettj1.blogspot.com/2014/10/saya-coco.html

2 comments:

  1. ingatkan kucing kak mona:) comelllllll sedap kalau gomol nie hehheheheh

    ReplyDelete
  2. itulah nasib baik kucing cikgu Scarlett. Kalau kucing ambe, tak tahulah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...