..yang bernama sahabat

Friday 4 October 2013

Menongkah Matra Baru (e-book Rautan Takdir)



saya terima juga beberapa pertanyaan tentang e-book kumpulan cerpen Rautan Takdir ni. Ia tak dijual di dalam bentuk buku fizikal. Hanya di dalam bentuk digital.

Ia adalah percubaan pertama saya dalam menerbitkan buku saya sendiri, sebagai langkah pertama. Saya akui dan faham tentang kesukaran membaca menggunakan pdf reader berbanding dengan buku fizikal di tangan.
Bagaimanapun, saya cuba memandang pasaran buku 10 atau 20 tahun akan datang. Mungkin tanggapan saya salah, tetapi saya sudah mencuba. E-book ini dijual dengan harga RM15.00. 

Sekian terima kasih.

oh ya, sesiapa yang nak tahu susah senang menerbit e-book ni, boleh juga PM saya, kita boleh berkongsi. Untuk pertanyaan, saya tak kenakan bayaran.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...