..yang bernama sahabat

Sunday 6 November 2011

Aidil Adha mampir lagi. Kita masih terus memperkatakan tentang pengorbanan. Sinonim dengan pengorbanan Nabi Ibrahim A.S dan Nabi Ismail A.S.

Dan, saya teruskan terima kasih saya buat Puan Khadijah Abdullah, yang mengorbankan masa senggangnya membesarkan saya. En. Mansor Samsuddin yang menghabiskan sebahagian hidupnya untuk mencari rezeki untuk membesarkan saya. Puan Ramlah Wahid yang melahirkan saya dan mengorbankan hati serta perasaan menyerahkan saya kepada orang lain untuk dibesarkan. seteruskan terima kasih untuk allahyarham En. Abd Manaf Limat yang mengorbankan setitik benihnya untuk memberikan saya peluang melihat dunia.

seterusnya untuk En. Azman Abdul Aziz, yang mengorbankan dirinya menyintai saya juga anak-anak yang rela berkorban kasih sayang untuk saya..selamanya. Terima kasih Anis Suraya Maznum, Ummi Zahra, Umar Bukhary dan Affan Bukhary.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...