..yang bernama sahabat

Thursday 16 January 2014

Mari Beli Novel Saya

Kabus Rindu, novel terbaru aku terbitan Elee Mardiana Publication. Harganya RM18.00. Boleh terus dapatkan di kedai-kedai buku di seluruh negara, insya-Allah. Juga boleh dapatkan terus daripada aku.

Depositkan harga buku beserta caj pos laju RM6.00 atau caj pos tak berapa laju RM2.00 lepas tu isi borang di sini.

Nanti aku poskan kepada sahabat-sahabt sekalian.

Apa yang menariknya Kabus Rindu.
Ada cerita kahwin paksa?  Tak ada. Cerita mak yang memaksa kahwin tapi anak-anak tak nak ada. Tapi mak-mak yang vogue dua orang ni, Yatt dan Izzie, tak adalah memaksa macam Nyonya Mansor tu. Siap tabur-tabur, campak-campak duit lagi kan. Tak adalah macam tu.


Ni cerita persahabatan.  Persahabatan Yatt dan Izzie, walaupun dah nak masuk '4series' masih berkelakuan macam budak-budak. Mereka sahabat yang lama terpisah.  Macam mana boleh berjumpa semula. Hah, anak-anak merekalah.  Wafi dan Zaweeya punya angkara.

Kabus Rindu boleh letak kat librari, aku nak beritahu.  Aku suntik elemen bahasa klasik, aku suntik elemen syair. Tak percaya baca komen Annur Puteri kat sini InsyaAllah, cikgu sastera (kalau ada boleh syorkan pada sekolah suruh beli) hihi. Sesuai untuk bacaan semua peringkat umur.  Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...