..yang bernama sahabat

Friday 2 November 2012

Nota Terima Kasih Sahaja

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Penghargaan dan terima kasih hendak saya rakamkan kepada sahabat yang menekan opsyen 'LIKE' mereka di page saya di laman FB.

terima kasih seawalnya kepada

Fazidah Ramly (org kampung), Murai Bisu (kawan sekelas SEMEKEME), Hidayati Jamil ( rakan sekerja di HLBB) Ssanie Irdina (kawan sekuliah POLISAS), Najamudin Rahini (org kampung, kawan sekelas SKDB, kawan SEMEKEME) Norziana Ali Badaruddin (junior SMVTAA), Monalita Mat Nih (kawan FB), Ibnu Husayn (kawan FB), Nurul Bahriah Saeman (kawan FB), Amran Ideris (SMVTAA), Aieta Ezie (senior SMVTAA dan HLBB) Fara Escha Anwar (kawan FB), Nana Syafina (SMVTAA) Zaty Ayob (Lambeth, London), Roslan Ismail (SMVTAA dan POLISAS) Neeca Ngu Siaw Chooi (HLBB) Zai Aziman (kawan FB yang paling 'hot') Ngahdiah Shukor (Temerloh), Sharifah Haida (POLISAS), Anie Shaari (bekas org kampung dan SEMEKEME) Kar Kin Lai (HLBB), Nur Amira (Sg Lui). Fuad Md Noh (Petaling Jaya), Norman Md Nasir (SMVTAA) Effa Salleh (org kampung) Elya Bellya (kawan FB) Az Kurayz Al Majid (org kampung, selamanya) Athira Azizan (kawan Ummi Zahra anakanda sahabat saya Pn Maslina Kassim) Isma Ismail (SMVTAA) Eynaa Wahid (SMVTAA) Nazillie Ramly (junior SMVTAA) Fatimah Padzin (kawan FB di HOSHAS)  Farahin Mohamed Noh (Petaling Jaya) Yaya Dato' Sulaiman (bonda kepada Syasha, sahabat Anis Suraya) Aida Kamaruddin (junior di SMVTAA), Zuraida Mohamed (POLISAS) Ibrazarina Ibrahim (POLISAS) Shima Sham (MEJOMAR) Rina Aziz (Petaling Jaya) Rathi Nadesan (POLISAS) Faten Anur Abd Wahab (rakan FB penulis novel Cinta Kalut terbitan NB Kara) Hanaffi Hamzah (SMVTAA) Novelku Darjat Kasih (rakan FB sedang gigih mengusahakan novel Darjat Kasih) Muti'ah Shukor (Temerloh) Wi Wiwit (Petaling Jaya) Zaleha Zambri (Petaling Jaya) Qurratul Ain Ita (SEMEKEME) Su Zati (HLBB) Kamaruzzaman Ghazali (Serdang) Izad Mus (HLBB)

saya kira inilah sokongan terbaik saya terima dan saya akan berusaha membalasnya kembali dengan cara saya.
TERIMA KASIH

Nota:  saya senaraikan supaya tidak alpa apabila sudah berada di puncak nanti.  InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...