..yang bernama sahabat

Thursday 26 February 2015

Maraton Cinta di Pasaran

Arnieza Bella, Noraz Ikha, Nur Dila bersama pasukan TISS dan Fumi Edar
Syarifah Syaqirah mahu bermaratonkah lagi kali ini. Setelah beberapa kali dia meninggalkan tok kadi terpinga-pinga, pengantin lelaki ternganga-nganga dan ahli keluarga menutup muka. Apa masalah sebenarnya Syarifah Syaqirah sehinggakan dia perlu beredar daripada dimensi bernama majlis perkahwinan yang diimpikan oleh setiap gadis?

Maraton Cinta 360 Arnieza Bella

Dee a.k.a Dara atau nama sebenarnya Nadaira memang gila berangan. Kebolehan berangannya sehingga masuk tahap ekstrem sebab boleh mengangaukan dua manusia sekaligus. Masalahnya, dua manusia ni si Nick dengan Imad ni angaukan dia jugak ke?

Dee Angaurian - Puss Vakker 

Ross Nur Faezah meletakkan syarat yang bukan-bukan untuk Aaron Fahmi walaupun sebenarnya terdesak nak kena kahwin sekali harung dengan kakaknya, Kak Ida. Entah dari mana datangnya pula si Akim Zikry yang buat semak dan haru-biru segala-galanya.

Engkau Curi Hati Aku - Noraz Ikha

Cinta semalam memang sukar nak dilepaskan. Apatah lagi seandainya segala-gala mengenainya sentiasa berpeleseran di ruang mata. Apakah dengan menerima cinta baru tanpa berprasangka bermakna cinta silam sudah dilupa?


Hati Kama - Nur Dila


RM28.00/RM30 SS

Deposit ke akaun Maybank Berhad 1641 6489 7289 Monalita Mansor (emel : monalitamansor@gmail.com)

dan PM NAT (nama alamat dan no telefon anda) ke inbox Monalita Mansor

2 comments:

  1. Salam kenal, saya blogwalking kat sini. Jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...TQ :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan selamat berkenalan juga. Terima kasih di atas perkongsian.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...