..yang bernama sahabat

Wednesday 18 February 2015

Erik Estrada Punya Pasal

carian google
Assalamualaikum.

Sapa ingat cerita CHIPS. Yang heronya Erik Estrada tu le.

Ayah ada belikan aku satu fail yang ada gambar mamat tu masa aku darjah 1. Ayah beli di Pasar Raya Sentosa. Antara pasar raya terawal di bandar Mentakab selain Tai Yaan dan Meng Kee (ooo...Meng Kee tu restoran mee laaa. Ayah selalu bawak makan bila tiba musim bunga..)

Aku memang tak sabar nak tunggu time periksa atau ujian masa tu. Yelah, tak payah bawak beg kan. Bukan pasal aku pelajar cemerlang gemilang dan terbilang. Masa darjah satu aku asyik dapat no 2 di belakang Fatishah yang sekarang ni bergelar Dr. Fatishah.

Teruja pasal nak bawak benda alah tu ler. Tapi yang tak bestnya kawan-kawan suka kata aku gedik pasal bawak fail gambar Eric Estrada tu.

Fail tu ada lagi. Ayah simpan dalam peti besi, jadi tempat kumpul resit bayar cukai tanah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...