..yang bernama sahabat

Thursday 12 February 2015

Sangkut Sekejap

gambar : carian google
Assalamualaikum.

Along dah set kan U mana dia nak masuk sebaik keputusan SPM diperoleh nanti. Sekarang ni, dia belum duduk SPM pun. Tapi, itu yang aku tabik spring terjojol sebab perkara tu aku tak buat masa aku seusia dengan diri dia.

Apalah kan. Entah, apa yang aku fikir waktu tu pun aku tak tahu. Opss, aku tak terlibat dengan cinta monyet ya. Aku tersangkut masa Form 4 aje. lepas tu aku insaf dan kembali kepada pelajaran dan aktiviti KOKO di sekolah.

Nak-nak masa tu aku jadi penolong ketua pengawas. Kerek nak mampus aku rasa. Walaupun bila lepas sekolah, semua orang kata mereka kenal aku, aku sebenarnya tak kenal dan tak mampu mengecam mereka. Nak-nak pelajar lelaki. Bukanlah nak tunjuk alim kan. Satu sebab aku pelupa. Dua, memang aku tak ramai kawan lelaki.

sebab aku masuk kursus pengurusan pejabat. Ada tiga orang pelajar lelaki aje. Hadi, Azizaini dan Azman. Ada sorang lagi Izani Hippies tapi lepas tu entah ke mana dia tah. Di mana kawan-kawan aku ni ya. AKu doakan mereka baik-baik aja.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...