..yang bernama sahabat

Tuesday 24 February 2015

Apa kerja? Asyik Merengek

gambar : pinjam google
Assalamualaikum.

Aku ada juga dengar, budak-budak yang terlebih makan gula, tak kiralah gula-gula atau air bergula atau sesuatu yang manis akan terlebih-lebih aktifnya. Erk...aku dulu terlebih aktif ke? rasanya tak. Terlebih sudu ada. Manja tak memasal!

Aku ingat, aku mula bertransformasi jadi manusia normal masa tingkatan empat. Masa tu aku kena sound pasal masa bercakap asyik nak merengek entah benda-benda. Kalau orang suka tak apa, ni buat orang menyampah. Itu belum kes hentak-hentak kaki lagi.

'Pelaseran' secara tepat itu telah menghentakkan kepala hotak aku dan menyedarkan aku, 'oi! mak ayah kau jauh la! jangan nak terhegeh-hegeh!'

allamak. Aku ingat lagi 3 orang hamba Allah yang sound aku tu. Terima kasih la.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...