..yang bernama sahabat

Monday 9 February 2015

Apa Ada dengan Kebetulan?

gambar : carian google
Assalamualaikum.

Apa yang aku tulis ni macam nak lepas geram kan? macam tak puas hati tentang masa lalu. Tak adalah sampai begitu sekali. Suka atau tidak dan percaya atau tidak, tiada kebetulan dalam hidup. Walaupun aku sentap sekejap bila dapat tahu bakal pak mentua aku sekampung dengan wali yang aku cari selama ini. Walaupun aku sentap sekali lagi bila dapat tahu mak sedara ipar aku (pandai-pandai aje aku bagi gelaran - sebab dia kahwin dengan pak sedara aku) adalah sepupu kepada ex girlfried bakal suami aku ketika itu. Walaupun aku seterusnya menyentapkan diri bila dapat tahu aku ada kakak dan abang hasil daripada perkahwinan pertama (?) almarhum ayah aku.

Semuanya kebetulan ke? Nak menyedapkan cerita? Taklah. Tetapi begitulah Allah menyusun plot hidup kita. Menarik kan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...