..yang bernama sahabat

Monday 3 February 2014

Komen : Siti Nurain - Ulasan Kabus Rindu


Review Kabus Rindu dari ku..kononnya...bahasa paso ek..heh..

Firstly aku nak ucapkan congrats kt ko coz dpt menghasilkan sebuah novel yg berjaya menarik perhatian aku yg cerewet ni tuk baca smpi abes...tu tandanya novel ko bes..double tumbs uppp...

Moon..I wonder tul ke suara aku cam naga sakti hidayati tu..emm..ganas gak ek..hahahh...aku suka ngan aura kekeluargaan yg akrab antara yaya dan famili dia..bes dpt famili yg sporting camtu..

Yg paling bes semangat setia kwn antara mama yaya dan mummy wafi...so cool..bdk2 brtiga tu mmg 'geng bas skolah' so no doubt they are very close to each other..

And I wonder again wat happen to dang yg kene tikam tu..klu dia sequel to cite yaya..so maknanya dia selamat ler..and again cmne si kwn yg jatuh moto tu leh nmpk kedua2 bangsawan tu plak ek..cer cite sket..off book ler..

Lastly..malas nk pjg2 lg..heh..novel ko ni wat aku nak tgk blk cite2 zaman nujum pk belalang dlu..ie dayang senandung & a few movies dlu2..tah lupa tajuk..klu ada nordin ahmad or mustafa maarof lg bes..hensem woo..

Ok sahabat..hope u will succeed in yr next novel..in sya Allah...semoga Allah permudahkan segala urusanmu sahabatku..jazakallah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...